Welcome to our website !

Aynalara Küsme!

By 08:13 , ,


Merhaba! Bugün de belki başlığımdan da anlayacağınız gibi makyaj üzerine bir şeyler yazmaya karar verdim.Aslında makyaj yapmayı fazla sevmiyorum.Özellikle abartılı rujlar,farlar kullanmaktan,göz kalemi çekmekten hoşlanmıyorum.Yaparsam da nadir yaparım.Ama her ne kadar makyaj yapmasam da cildime özen göstermeye çalışıyorum.Ve bence buna herkes özen göstermeli hangi yaşta olursa olsun :) Bazen öyle anlar oluyor ki cidden artık aynaya bakmaktan korkuyoruz.Size bugün cilt problemlerine çözüm olarak birkaç tane tüyo aktaracağım :)


1-Cildimde siyah noktalar var!







Çözüm:Kil maskesi siyah noktalar için en etkili çözümlerden biri.Cilde derinlemesine nüfuz ederek aşırı yağ ve bakterileri temizler.Ayrıca gözenekleri açıp,içindeki kiri dışarı atar.








2-Sivilcelerimi kapatırken aynı zamanda bakım yapmak istiyorum.


     


Çözüm:Birçoğumuzun tek derdi bu olsa gerek.Bunun çok etkili bir çözümü var.Garnier BB Cream.Cildin yağlanmasını ve parlamasını,aynı zamanda sivilce oluşumu önlüyor.










3-Cildimin mat ve donuk görünmesini sevmiyorum.

     



  Çözüm:B vitamini cilde en iyi gelen vitaminlerden biri.Bu ürün  cildini ölü hücrelerden arındırır ve nemlendirir.Serumları da günlük düzenli olarak kullanmakta da fayda var.











4-Yazın güneş kremi kullanmak zorundayım fakat bu cildimi yağlı gösteriyor.



Çözüm:Güneş kremleri herkesin cildi için farklı etkiler gösterebilir.Eğer cildinizi yağlı gösteriyorsa Bioderma gibi güneş koruyucu kremler sürebilirsiniz.












5.Cildim gün içerisinde çok yağlanıyor.



Çözüm:Eğer cildin gün içerisinde yağlanıyorsa ve cildinin böyle görünmesini istemiyorsan Neutrogena'nın bu ürünü tam buna göre.Bu ürün cildini derinlemesine temizler.Bu sayede cildin daha canlı ve parlak görünecek.












6.Cildim bazen kuruyup dökülüyor.

Çözüm:Cildin hem pul pul dökülüyor ve yağlanıyorsa Burt's Bees Radience Serum tam buna göre.Arı sütü içeren bu serüm cildin nemlenmesine yardımcı oluyor.Aynı zamanda gün içerinde cildin parlak görünmesini sağlıyor.

You Might Also Like

6 yorum

  1. Merhaba cnm bloğun hayırlı olsun gerçekten iyi bir konuya değinmişsin =) bloğuma beklerim sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş canım bloğun hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Canım bloğunu takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. az evvel takip etmeye başladım, gayet sıcak bi blog :) güzel yazıların devamını bekleriz, ben de bloğuma beklerim :)
    sevgiler... ;)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel bir blog tebriklerr şekerimm

    YanıtlaSil