Welcome to our website !

Pratik Saç Modelleri

By 10:13 , , ,

 


Merhaba!Yazmayalı baya bir zaman oldu ama tekrar burdayım :) Her ne kadar keyifli ama bir o kadar da yorucu bir yaz geçirsem de yine de güzel bir tatil geçirdiğim için mutluyum.Hazır "yorucu" lafını
kullanmışken,bu yaz beni çok yoran şeylerden biri dışarı çıkarken hazırlanmak.Uzun saçlı bir kız olduğum için saçlarımla uğraşmak epey bir zaman alıyor.Benim gibi dertleri olanlar için bugün size pratik saç modelleri hakkında birkaç bilgi aktaracağım

Örgülü Topuz




Dağınık Yan Topuz

Örgülü Dev Topuz



Dağınık Topuz


Burgulu Topuz


Tepeden Dağınık Topuz


Örgülü Açık Saç




You Might Also Like

3 yorum

  1. Örgülü topuz çok hoşmuş ya.
    sevgilerle
    fernoce.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. örgülü açık saç çok güzel ☺
    ☺blogunuz güzelmiş takibe aldım okuugit.blogspot.com.tr ben de bloguma beklerim ☺

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar bloğunuzu gerçekten çok güzel buldum https://sackesimimodelleri.com/kullu-kumral-sac-renkleri-ve-sac-modelleri/ sizden ricam küllü kumral saç renkleri ve tonları ile ilgili bir paylaşımda bulunurmusunuz

    YanıtlaSil